Tuesday, March 15, 2011

Jeram toi, Jelebu, Kuala Pilah, Negeri Sembilan..

Assalamualaikum..
Hari nie aku rasa hari nie yang paling best dalam hidup aku.. Aku pergi jeram toi sama adik aku dan geng-geng adik aku dan jugak geng kak awai.. Nak tahu, paling aku tak sangka aku pergi jeram toi sama Muhammad syukri.. Oh my GOD!!.. Yup!! Hahaha...!! Nokomen!! Sebelum aku terlupa, selain mereka diatas aku pergi dengan akak baru iaitu akak ammar dari Tawau, Sabah..

Aku gerak dari rumah kak awai dalam pukul 3 ptg.. Sebelum tu aku makanlah nasi putih+ sayur toger kicap+ayam masak cili api.. Sedap koet.. Dah lama da aku tak makan dengan mak cik.. Huhu.. Aku sampai sana dalam pukul 4 lebih kowt.. Pergh!, ramai orang kowt.. Maklumlah cuti sekolah kan, tapi yang paling ramai lelaki lah.. Best giller kowt, air sejuk sesangat.. Syok habislah... Mana taknya, baru first time kowt aku pergi.. Huhu.. Memang best, dah lama aku tak pergi tempat-tempat macam tu.. 

Nak tahu, aku pun tak sangka dia ikut.. Mana taknya, aku melangkah je masuk rumah kak awai.. Terasa hati berdebar degup bagaikan angin yang terlalu kencang, tapi bila dah nampak dia hati aku tertiba dah senyap bagaikan angin sempui-sempui bahasa.. Haha... Seriusly,  tapi tengok gaya dia kan dia macam tak tahu pape pun.. Kalau aku tahu lebih awal yang dia ikut, sumpah! aku tak kan ikut.. 

Masa dekat sana aku menginggat kembali kisah-kisah aku masa kecik-kecik suka main air sungai... Paling best sekali, aku menginggatkan aku ketika aku mandi ternampak lelaki idaman aku..Pergh, hemsem kowt.. Haha.. Itu je kowt aku nak post untuk hari nie... Papai...

Mood: Happy, best, terkejut pun ada jugak.. hehe..