Saturday, March 05, 2011

exam pengaturcaraan web..

Hai semua.. Hari nie aku ingin bercerita tentang peperiksaan dan perasaan aku ketika dan sedang menjawab exam.. Hari nie aku bangun pagi agak lewat so, subuh pun aku sembahyang lewatlah.. Huhu.. Aku gerak dari rumah lewat tapi nasib baiklah bas cepat datang.. Aku gerak ke kolej dalam pukul 8.10 dan cari tempat duduk.. Ketika aku duduk dan aku terus buka nota sambil memandang permandangan di waktu pagi.. Dan aku berharap dan berdoa semoga aku sempat sampai dan tidak lewat tapi nasib baik lewat 10 minit je.. Bila dah sampai depan pintu df3, aku pandang kawan-kawan aku sambil tu hati dan jantung aku berdebar-debar bagaikan angin bertiup kencang.. Mana taknya, aku belum habis baca nota.. Lepas tu, aku duduk dan meneliti soalan terlebih dahulu, boleh tahanlah, tak susah mana yang aku fikirkan selama kini.. Tapi itu lah, entah apa tah aku jawab pun aku tak tahu..!!! Ermm.., hati aku berkata hanya mampu berserah kepada Illahi.. 

Dalam pukul 10 lebih kowt aku keluar dengan hati yang takut dan cuak!! Mana tak nya, aku baca pagi tadi dalam bas.. Selain tu, aku takut aku jawab soalan tak kena dengan soalan yang di beri.. Mampus aku kena tocher dekat my mom tiri.. Oh tidak.. !!!Oppps..!!! Aku dah cakap terlebih pulak... Nasiblah.. Haha.. No komen!! Dan ketika aku beredar dari kelas, aku berdoa semoga aku lulus dengan cemerlang walaupun hanya lulus tahap C je.. Lepas aku keluar barulah kawan-lawan aku keluar tapi muka kawan-kawan aku semuanya muka happy.. Conform kawan-kawan aku dapat A.. Untunglah... Setelah selesai semuanya, aku dan kawan-kawan aku pergi makan tempat biasalah.. Mana tak nya, masing-masing dah tahap kebuluran da...

Aku ingat nak pergi tengok wayang tapi hajat aku tak sampai sebabnya duit aku tak cukup.. Terpaksalah aku tengok wayang di hari yang lain.. Bila tak dapat tengok wayang, pergi karoake pun jadi lah sebabnya nak hilang tention dekat otak aku yang memikirkan exam tadi.. Tapi lain pulak jadinya, beg duit warna purple hilang di tempat kejadian (tempat biasa aku makan).. So, aku tak dapat menyanyi.. Aku dah lah tak reti nak menasihat orang apatah lagi nak memujuknya.. Alamatnya, aku just tengoklah reaksi mukanya.. Kesedihanya melanda pada reaksi mukannya..
Mana tak nya, dalam tu ada perlbagai-bagai khazanah dia miliki.. Aduh!, kesian aku tengok eh.. Lepas tu, aku balik rumahlah.. Haha..
Oklah, itu je aku nak cerita... Tak ada apa yang menarik dalam hidup aku.. Tata...