Monday, March 21, 2011

Hari yang paling best!!..

Assalamualaikum..
Aku rasa hari nie yang paling best!!!, salah satu harinya.. Sebab apa sebab aku lepak sama seseorang pertama (lelaki) dan seseorang kedua (perempuan).. Akhirnya hajat aku tercapai sebab aku dapat lepak sama dengan seseorang kedua walaupun just senyum dihati tanpa kata-kata.. Haha.. Lagipun hari nie aku dah naik sem baru da, sem 4 pendek rasanyalah bak kata member aku.. Datang kolej pukul 9 tepat.. Awal kan???, mana tak nya nak jumpa member lama dari Shah Alam.. Selepas selesai urusan di kolej, apalagi aku tengok wayanglah cerita Hikayat Merong Mahawangsa pukul 12.20, best siot!! Kalah cerita Shamsul.. 5 stars, aku bagi... Dan aku keluar dari panggung wayang dalam pukul 2 setengah lebih sikit.. 

Lepas tu, member aku lagi seorang ajak aku main boiling tapi satu hal pulak, masalah duit! aku tak ada pulak.. Cukup-cukup bayar duit tambah kowt, dah lah hari nie aku tak makan tengah hari terpaksa save duit untuk tambang balik.. Dah 3 kali miss tak silap akulah tak dapat main boiling, sedih kowt tak dapat join.. Atoiyaii!!! Sebelum aku tengok orang boiling just tengok je.. Aku solatlah zuhur sekejap.. 

Best tengok, walaupun just tengok je..!!, tapi terasa hilang bosan dihati.. Haha.. Sebab apa, sebab aku tengok gelagat masing-masing.. Kelakar giiler.. Macam-macam gaya ada.. Bak kata member aku, lembut dan lurus.. Diorang main sampai 4 game kowt, giiller lama.. Pukul 5 lebih kesemua game dah habis.. Muka masing-masing ada yang kecewa, ada yang geram, ada yang happy dan macam-macam lagi lah... Yang penting, kalah ke or menang ke tetap enjoy.. Huhu.. Itu je kowt aku post hari nie.. Papaii...

Mood: Sedih tak dapat join main boiling, just tengok je.. Tapi sebalik kesedihan, aku rasa happy dan smile always... Huhu..