Sunday, March 20, 2011

Ulu Bendul, Kuala Pilah, Negeri Sembilan

Assalamualaikum..
Hari nie saya pergi ulu bendul sama dengan adik saya dan tak lupa jugak aweks adik saya, gerak dari rumah dalam pukul 11.. Sampai sana dalam pukul 2 setengah.. Lambat kan??? Sebabnya ingat nak fikir pergi jerai toi, saya terlupa jalan nya.. Cari jalan tapi jumpa pulak jalan ke ulu bendul, apa lagi piknik lah di situ sahaja.. Bestlah jugak!, sejuk kowt.. Terasa sampai dekat tulang kowt.. Syok giiller, walaupun penat mencari jalan ke jeram toi... Huhu.. Lagi pun nie kali pertama saya pergi jalan-jalan jauh sama dengan adik saya tanpa my mom and my dad.. Realy-realy happy.. Pukul 4 lebih, saya dah balik rumah.. Penat sesangat!!

By the way, my mom and my dad dah selamat balik dari Balik Kapan, Indonesia.. Syukurlah mereka selamat balik..Banyak barang my mom and my dad beli untuk saya dan adik-adik saya.. Semua adik saya dapat songkok, saya je lain.. huhu.. Selain itu, saya punya pulak, my mom belikan saya jam baru warna biru, kusang biru dan beg biru, semuanya warna biru... Because i like colour blue.. Haha.. Cantik sangat.. Thank you mom! Love you!  Lupa pulak nak cerita, malam nie my family pergi makan KFC Tampin.. Adik ketiga berlanja because dia dapat gaji penuh dari kedai mak cik atau kedai kak awai a.k.a Cendol Madu rembau.. Itu je saya post untuk hari nie.. papai..

Mood: happy sesangat walaupun tadi kena marah sebabnya rumah tak berkemas.. Hehe..